OMActivities Etkinlik Takvimi

Etkinliklerinizi gönderin - Yukarıdaki Takvime ekleyelim !

3 Ocak 2013 Perşembe

OMActivities Blog için 2013 Hedefleri


2012 yılı OMActivities Blog için iyi geçti.  Önümüzdeki 1 yıl içinde OMActivities ile ilgili plan, düşünce ve hedeflerimden bahsetmek istiyorum.


Güncellik

OMActivities için öncelikli hedef: Blogu güncel tutabilmek. 2013 yılında haftada ortalama 3 yazı hedefini yakalamak istiyorum. Şu anda bildiğiniz gibi sadece tek kişi yazıyorum. Ayrıca konuk yazarlar arada yazı gönderiyor. Bu yüzden misafir yazılarınız benim için çok değerli olacak. Haftada bir Oryantiring, bir adet de geocaching yazısı yazma hedefim var. Bunun yanında daha fazla OMActivities etkinliği yapma çabası içinde olacağım. (Karting-Paintball- OMA Oyun geceleri)  


Kalite

Bildiğiniz gibi OMActivities farklı bir alanda yarışıyor. Farklı Etkinlik ve aktiviteleri sizlerle paylaşmaya çalışıp, farklı olduğuna inanan kişileri buluşturmayı hedefliyor.  Bu yüzden bu sene daha fazla kaliteye önem verip içeriğin konuyla tutarlı olmasına özen göstermeye çalışacağım. Yazıların haber niteliğinde olanlarına çok yorum katamıyorum ama yapılmış bir etkinlikte bulunduysam o zaman kendi yorumlarımı eklemeye çalışacağım. En çok okunan röportaj kısmına bu sene daha fazla zaman ayırmaya çalışacağım. Ayda 1 röportaj hedefine ulaşabilirsem bu sene 12 tane farklı kişi veya grupla yapılmış röportajı okuma şansı yakalayacaksınız ;) 

Yardımcı Yazar

Röportajları kendim yapacağım için diğer içerikleri üretmekte sıkıntı yaşayabileyeceğimi tahmin ediyorum. Bu durumda benim yönlendirmem doğrultusunda benzer kalitede içerik üretebilecek 1-2 yazar bulmak istiyorum. Tabi bu, ha tamamdır demekle olmuyor ne yazık ki.. Biraz şans, biraz da frekans uyumu.. Ayrıca eğer reklam gelirini arttırabilirsem yardımcı yazarlarla paylaşmayı bile düşünüyorum.

Ödüller, Çekilişler, Yarışmalar

2013 yılında  bu konuda bazı düşüncelerim var. Anlaştığım markaların, düzenleyeceğim etkinliklere sponsor olmalarına ve karşılığında bana ücret vermek yerine okuyuculara hediyeler vermelerine izin vereceğim. Bu sayede hem onların reklamı hem de benim okuyucularımın kazanmasını sağlayacağım. Kazan kazan taktiği :p

Daha Fazla Misafir Yazı Yazacağım

OMActivities'in promosyonu, tanıtımı ve optimizasyon çalışmaları için sadece twitter ve facebook sayfalarını kullanıyorum. Önümüzdeki yıl bunu misafir yazılarla geliştirmek istiyorum. Takip ettiğim kaliteli ve popüler bloglar için içerik üreterek onlara misafir olmak gibi bir hedefim var. Önümüzdeki yıl başka bloglara misafir yazısı yazarak OMActivities blog'un tanıtımını arttırmaya çalışacağım. 


2013 yılında OMActivities Blog için düşüncelerim bu şekilde. Bu vesileyle tüm okuyucularıma mutlu bir yıl geçirmelerini diliyorum. Umarım her şey istediğiniz gibi olur ve hayattaki tüm hedeflerinize ulaşırsınız. 

Blog'u takip etmeye devam... ;) 

4 yorum:

  1. Merakla bekliyoruz, iyi seneler efenim :)

    YanıtlaSil
  2. Hem Biraz Yazalım'a hem de Geocachingle ilgili olan blogumuza misafir yazınızı bekleriz. Biz de size misafir yazı yollamak isteriz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki murat severek yazı yazar gönderirim..
      sende yaz ve bana gönder lütfen....

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...