OMActivities Etkinlik Takvimi

Etkinliklerinizi gönderin - Yukarıdaki Takvime ekleyelim !

26 Mart 2013 Salı

Benim için Hürriyet Bumerang

Benim blog dünyasını tanımama çok büyük katkısı olan bir oluşum Bumerang. Sayesinde bir sürü yeni blogger ile tanıştım bir sürü yeni bilgi edindim. Bumerang deneyim günleri ile bir sürü yeni arkadaşlar tanıyıp, keyifli zamanlar geçirdim.


Bumerang ile neler öğrenmişim?

- Blog yazmak ciddi bir iştir. Zaman ve emek ister!
- Blog yazan kişilerin ortak özelliği paylaşmayı sevmeleridir!
- İyi içerik sahibi olan blog her zaman ilgi çeker ve uzun vadede kazanır!
- Bumerang Deneyim Günleri sayesinde Farklı Deneyimler yaşayıp, diğer blog yazarları ile yüzyüze tanışabilirsin!
- Blogosfer eğlencelidir :)

Teşekkürler Bumerang iyi ki varsın!
Bumerang Deneyim Günleri ile ilgili bir Video Çalışması 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...